.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Friday, January 6, 2012

(PEMINJAM WANG BERLESEN)

Nama: RAYNIE
Email: rraynie411@yahoo.com
Website: www.pinjaman.biz
Tajuk: (PEMINJAM WANG BERLESEN)
Iklan: PEMINJAM WANG BERLESEN-
Iklan: -ANDA BUNTU?MEMERLUKAN WANG DENGAN SEGERA?
-Jgn risau,jgn gusar..kami sedia membantu anda.DEngan cara tepat,paling mudah,paling selamat dengan kadar yang rendah dan berpatutan.

Syarikat kami sebuah syarikat pinjaman yang berlesen,anda jangan merasa risau,gusar dan was was ketika berurusan dengan kami,kami akan melayan anda dengan ramah,mesra dan bersopan santun.Pinjaman yang dibuat di syarikat kami tidak akan mengambil masa yang lama.Lulus dalam masa sejam !Tanpa perlu ada penjamin!.SYARIKAT kami merupakan sebuah syarikat yang berlesen,dengan kakitangan yang berpegalaman,anda akan dilayan dengan penuh dedikasi,kami pentingkan keselesaan peminjam .Kalau anda memilih kami,anda telah laku kan sesuatu yang bijak dan tepat!Kami juga menawarkan pinjaman peribadi & peniagaan,cagaran juga kami terima.

Kami memahami proses pinjaman yg dijlnkan agak rumit & kemungkinan akan merunsingkan dan membazir masa, tetapi anda jgn risau ,dgn adanya pegawai kami yang berpengalama dan yg mesra semua langkah akan menjadi begitu mudah dan peminjam akan berasa senang dan selesa.

APA YANG KAMI PERLUKAN?KAMI PERLUKAN KERJASAMA ANDA MEMBAWA DOKUMENT2 YANG KAMI MAHU DENGAN LENGKAP,INI AKAN MEMUDAHKAN PROSES PINJAMAN MENJADI LEBIH MUDAH,CEPAT DAN SELESA.
KAMI MAHU ANDA PULANG DENGAN SENYUMAN DAN PIHAK KAMI AKAN BERPUAS HATI KERANA DAPAT MEMBANTU ANDA.Senyuman anda adalah kepuasan bagi pihak kami.

APA YANG PERLU ANDA BAWA BERSAMA KETIKA MEMOHON PINJAMAN?
APA YG PERLU ANDA BAWA BERSAMA?
-SLIP GAJI 3 BULAN TERBARU.
-BANK SATEMENT 3 BULAN TERBARU
-SURAT PENGESAHAN PEKERJA dari majikan anda.
-BIL API
-BIL AIR
-PENYATA KWSP (YANG TERKINI)
SILA KEMAS KINI SEMUA DOKUMENT YANG ANDA BAWA UTK MEMUDAHKAN PROSES PINJAMAN.

UTK KETERANGAN LEBIH LANJUT SILA HUBUNGI SAYA:
RAYNIE- 017 6149752
Ip Pengirim: 203.82.81.111

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA