.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Saturday, August 4, 2012

Jus Delima Pomepure

Nama: lbslatif
Email: niagaon92u@gmail.com
Website: www.niagaon92u.blogsport.com
Tajuk: Jus Delima Pomepure
Iklan: Jus Buah Delima Pomepure adalah 100% Perahan Jus Delima Asli...Buah Delima adalah Anugerah Ilahi kepada umat manusia di dunia ini.Keunikan Jus Delima Pomepure adalah ia tidak dibuat daripada ekstrak @ Pekat, tanpa di campur dengan bahan pengawet,Tanpa bahan tambahan pewarna,Tanpa gula tambahan dan Tanpa air di tambah di dalam proses pembuatan yang berteknologi tinggi.
us Delima Pomepure di buat dari 100% segar di perah pempasteuran Delima proses kandungan berteknologi tinggi di dalam botol kaca untuk memastikan bahawa Nutrien dan bahan-bahan dan sisa tidak di ganggu.Tidak seperti kebanyakan pasaran jus buah-buahan lain. Dan keaslian terbukti kerana tiada penambahan air,Tanpa Gula Tambahan pula,Tiada Pengawet,Tiada Kimia,Tiada Pewarna,Tiada Penebalan dan Penstabil.
Dengan ini sahih kerana pengguna tidak perlu meragui keberkesanannya akan dapat di lihat dengan cepat apabila kita mengambil Jus Delima Pomepure dalam sukatan yang di syorkan dan pengambilan secara berterusan.Harga yang di tawarkan jauh lebih murah tanpa menjejaskan dari segi Kualiti Asli 100% perahan dan jauh lebih berbeza daripada kebanyakan pesaing kami yang di buat daripada ekstrak pekat dan di tambah air dan juga pemekat.
Jus Delima Pomepure kaya dengan Vitamin,Garam Galian,Serat serta memiliki kandungan Antioksidan yang tinggi yang mampu melawan dan membantu mengurangkan risiko penyakit dan dapat membantu melambatkan proses penuaan serta membantu menstabilkan paras kandungan Kolesterol di dalam badan.
Jus Delima Pomepure sesuai untuk semua peringkat umur samada Wanita mengandung,Bayi,Kanak-Kanak,Remaja,Dewasa,Orang Tua ataupun Warga Emas.
Berminat sila hubungi / sms 0107165881 ataupun email ke niagaon92u@gmail.com
Ip Pengirim: 49.124.153.137

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA