.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Monday, August 6, 2012

Tawaran perkhidmatan permohonan pinjaman tunai dan pembiayaan peribadi

Nama: farah
Email: farah.loan@yahoo.com
Website: http;//pembiayaanonline.blogspot.com
Tajuk: Tawaran perkhidmatan permohonan pinjaman tunai dan pembiayaan peribadi
Iklan: Tawaran perkhidmatan permohonan pinjaman tunai dan pembiayaan peribadi kami ini terbuka kepada semua terutama kepada kakitangan kerajaan, pekerja swasta, staf bank dan pesara atau penerima pencen. Ia juga terbuka kepada mereka yang blacklist CTOS, CCRIS atau nama disenarai hitam oleh mana- mana bank.


SMS 017 3571707 - PEMBIAYAAN / PINJAMAN PERIBADI
Kami menawarkan pinjaman tunai, pembiayaan peribadi dan kemudahan kewangan tanpa penjamin kepada kakitangan kerajaan dan juga swasta. Tempoh Bayaran Semula bagi pinjaman tunai dan pembiayaan peribadi yang ditawarkan adalah 6 Bulan, 8 Bulan,10 Bulan dan juga 12 Bulan.Yang menariknya...kami telah melanjutkan tempoh pembayaran selama 24 Bulan.


Pembiayaan Peribadi dan Kemudahan Kewangan ini juga boleh anda gunakan untuk pelbagai jenis kegunaan yang lain seperti masalah PEMBIAYAAN PERKAHWINAN / MODAL PERNIAGAAN SECARA KECILAN / PERUBATAN / PENDIDIKAN / KAD KREDIT, pinjaman pendahuluan untuk RUMAH / KERETA / MOTORSIKAL. Diharap kemudahan pinjaman kami dapat membantu mencapai matlamat anda.
Susah mendapatkan pinjaman...hubungi kami
http://pembiayaanonline.blogspot.com

Tawaran ini sememangnya sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah dengan CCRIS dengan bank negara, kerana mereka tidak mempunyai sebarang alternatif lain selain dari pinjaman
peribadi syarikat pinjaman berlesen seperti kami.
Pinjaman kami juga adalah segera,kerana memproses permohonan pinjaman hanya dalam 1 hari atau pada hari yang sama kami menerima permohonan dari anda.


SMS 017 3571707 - PEMBIAYAAN / PINJAMAN PERIBADI
Untuk maklumat lanjut
Sila hubungi atau sms FARAH 017 3571707
Atau layari laman web di
http://pembiayaanonline.blogspot.com
Ip Pengirim: 60.50.87.240

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA