.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Monday, January 7, 2013

Urutan & Pakej Selepas Bersalin Di Ipoh Perak

Nama: Pn Idah
Email: idah.halida@yahoo.com
Website:
Tajuk: Urutan & Pakej Selepas Bersalin Di Ipoh Perak
Iklan: Assalamualaikum...


Saya Pn Idah mempunyai beasan tahun pengalamana ddalam bidang urutan traditional,urutan bali dan urutan stroke.Saya turut menyediakan pakej pakej penjagaan selepas bersalin seperti urutan badan,bertangas,bertungku,berbengkung dan mandi daun kayu. Perkhidmatan body scrub,masker hotblanket ,mandi bunga juga turut mendapat sambutan hebat dari para pelanggan.

Selain itu saya juga menyediakan bilik untuk ibu ibu yg mahukan penjagaan sepenuh masa sewaktu berpantang.


Kepada yang berminat untuk mendapatkan khidmat saya boleh menghubungi saya di talian 017 5867832 untuk temujanji.


Terima kasih.
Ip Pengirim: 183.171.163.119

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA