.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Sunday, November 24, 2013

Tawaran Kerjaya

Nama: mohd khairul
Email: ayob2345@yahoo.com.my
Website:
Tajuk: Tawaran Kerjaya
Iklan: Salam..

Saya ingin bertanyakan satu soalan yang mudah untuk anda.. Adakah anda memerlukan kerjaya @ pendapatan ketika ini? Adakah anda masih tidak memiliki kerjaya yang dapat memberikan kebebasan kepada anda dan pada masa yang sama menjana pendapatan yang lumayan?

Dan saya akan tunjukkan beberapa cara untuk membina kerjaya anda tanpa perlu meninggalkan rumah anda dan peluang mendapat pendapatan dari RM 5,000 sehingga RM 12,000!!

Adakah tawaran ini menarik perhatian anda? Jika ya, teruskan membaca..

Hanya ada beberapa orang yang tahu mengenai rahsia yang ingin saya kongsikan kepada anda ini, dan mereka kini hidup dengan senang lenang dengan pendapatan yang mereka peroleh dari kerjaya ini.

Saya akan tunjukkan bagaimana untuk anda memperoleh pendapatan yang diidam-idamkan ini dengan menjadi sebuah IT Consultant yang profesional, walaupun anda tiada:

* Anda tiada pengalaman
* Anda tiada skill komputer
* Anda tidak perlu memiliki sebuah ijazah Teknologi IT pun

Apa yang anda perlukan adalah komputer dan sambungan Internet. Itu sahaja!

Bagaimana saya dapat membina laman web dan pemasaran Internet untuk pelanggan-pelanggan saya jika saya tidak tahu langsung bagaimana untuk melakukannya?

Jangan risau, kami sudah sediakan segala set pembelajaran yang komprehensif untuk anda pelajari (ia sememangnya mesra Newbie, jangan risau).

Malah kami juga menyediakan set pembelajaran dimana anda tidak perlu melakukan pun kerja-kerja teknikal. Segalanya anda boleh Outsource @ diserahkan kepada pihak lain dengan cepat. Anda cari prospek dan orang lain yang lakukan kerja-kerja teknikal. Senang bukan?

Ini saja yang perlu anda lakukan:
* Cari prospek
* Close Sale
* Tetapkan deal dengan pihak Outsource
* Kutip duit keuntungan anda. $$$$$

Anda boleh pilih berapakah pendapatan anda dengan menetapkan berapa syarikatkah yang anda ingin Close Sale setiap bulan.

Semudah 1-2-3...

Jika anda perlukan kerjaya yang profesional dan mudah, bertindak sekarang.. Terus layari laman web ini http://promo.ashadee.com/go/1/khair86/?tads=125
Ip Pengirim: 183.171.160.27

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA