.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Thursday, December 24, 2009

ISTEMEWA UNTUK ANDA-Kuasa Pemasaran Email

Nama: muhammad arifin
Email: md_epin86@yahoo.com
Website: www.kuasaemail.com/index.php?ref=epin
Tajuk: ISTEMEWA UNTUK ANDA-Kuasa Pemasaran Email
Iklan: Hai,

Akhirnya saudara Hairi dari Team Aspirasi Cyber dengan rasminya melancarkan produk serta bimbingan khas berkenaan kaedah pemasaran email kepada umum:
www.kuasaemail.com/index.php?ref=epin

Terhad Untuk 300 orang sahaja!
------------------------------
Ya! tawaran ini terhad hanya untuk 300 orang terawal sahaja dan selepas itu saudara Hairi akan tutup tawaran ini serta merta.

Melalui panduan,bantuan,bonus ekslusif serta bimbingan secara personal kepada peserta,anggarkan nilai tawaran beliau ini mencecah RM 2630.Namun untuk tempoh jangka waktu terhad ini beliau tawarkannya dengan harga yang cukup istimewa kepada anda.

Untuk makluman,apa yang mesti anda rebut ialah tawaran bimbingan daripada beliau kepada anda.Beliau hanya perlukan komitmen daripada anda sahaja.Saya pasti anda ingin produk anda terjual melalui internet.

Untuk makluman anda juga biasanya sesi bimbingan khas melalui forum tertutup serta online coaching untuk beberapa sesi sahaja,kosnya mencecah RM 500 ke atas.
Saya harap anda tidak lepaskan peluang yang jarang-jarang diberikan ini.
www.kuasaemail.com/index.php?ref=epin

Untuk mempercepatkan proses pembelajaran dan kejayaan dalam pemasaran internet anda perlu memiliki mentor dan bimbingan.Masanya sudah tiba dan saudara Hairi kini bersedia untuk melatih anda supaya sama-sama berjaya di
dalam perniagaan dan pemasaran internet.

Objektif beliau adalah untuk melatih dan melahirkan lebih ramai usahawan internet yang berjaya dalam bidang pemasaran internet,dan pastinya anda akan dibimbing dan ditekankan tentang kaedah NO.1 ini: PEMASARAN EMAIL.

Saya faham perasan mereka yang sukar untuk memasarkan produk melalui internet.Oleh itu beliau tampil bukan saja untuk menghasilkan panduan berkenaan pemasaran malah yang
istimewanya ialah bimbingan yang berterusan kepada anda.

Saya harap anda rebut peluang sekali seumur hidup yang ditawarkan ini kerana selepas ini beliau tidak akan buka lagi tawaran keahlian khas serta online coaching secara personal dan menjadi mentor anda.Cukup untuk 300 orang sahaja!

Beliau akan sedaya upaya untuk mencurahkan segala ilmu kepada bakal 300 orang protege ini untuk dibimbing bagi menggegarkan arena pemasaran online khususnya melalui pemasaran email.

Tips Pemasaran Email - Fikirkan kegunaan Autoresponder untuk jangka masa panjang
-----------------------------------------
Bersempena dengan pelancaran produk ini,saya akan sentuh berkenaan konsep pemasaran email untuk memberi lebih kesedaran bersama tentang kuasa pemasaran email.

Untuk kali ini saya akan bincangkan kepada anda berkenaan autoresponder percuma dan berbayar.Seperti yang anda telah maklum dalam laporan percuma sebelum ini,anda disarankan supaya menggunakan autoresponder berbayar.

Ingat!Tujuan kita untuk mengumpul senarai email adalah untuk kegunaan jangka panjang.Jadi untuk jangka panjang
pasti email yang dikumpul akan terus berkembang.

Masalah utama yang dihadapi jika anda memilih autoresponder percuma ialah sistem mereka ini biasanya tidak boleh menampung senarai yang besar.

Jika ini berlaku,cuba anda bayangkan sekiranya ketika itu anda sudah memiliki senarai email sebanyak 3000 pelanggan dan tiba-tiba ia sudah tidak boleh digunakan lagi kerana had yang dikenakan oleh sistem tersebut.

Saya pasti anda akan menangis tak berlagu kerana penat lelah usaha anda mengumpulkan senarai tersebut hanyalah sia-sia sahaja,apabila ia tidak dapat digunakan lagi.

Akhir kata dari saya,kumpul senarai email untuk kegunaan jangka panjang dan gunakan autoresponder yang telah terbukti mampu untuk menampung dan memberikan perkhidmatan terbaik untuk jangka waktu panjang.

Ok,Itu saja untuk kali ini.Salam Hormat.


P/S: jangan lupa tawaran bimbingan ini:
www.kuasaemail.com/index.php?ref=epin
Ip Pengirim: 121.121.62.35

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA