.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Tuesday, February 23, 2010

Kenapa Website dan Autoresponder Amat Penting?

Nama: Hisham
Email: smartniaga09@yahoo.com
Website: http://www.worldbizz.ws
Tajuk: Kenapa Website dan Autoresponder Amat Penting?
Iklan: Anda Tidak Akan Berjaya Dlm Bisnes Online Selagi Anda Tidak Mempunyai Website.Jadi Sudahkah Anda Mempunyai Website? Kalau Belum, Dapatkan Disini>>PERCUMA
UNTUK MENGETAHUI ASAS CARA CARA MEMBUAT WEBSITE SENDIRI SERTA TEKINIK-TEKNIK MEMBINA BISNES ONLINE ,ANDA BOLEH LAWATI WEB BERIKUT SECARA PERCUMA SAHAJA.IKHLAS DARI SAYA.
>>>http://www.worldbizz.ws

PANDANGAN SEORANG PAKAR YANG TELAH BERJAYA DALAM PERNIAGAAN DI INTERNET. SEMOGA PANDANGAN INI BOLEH MENOLONG ANDA MENCAPAI KEJAYAAN DENGAN LEBIH CEPAT.

Salam sejahtera ,

Ramai diantara kita yang telah pun mencuba berbagai-bagai
jenis perniagaan online, tetapi mereka telah mencuba bertahun
tahun lamanya tetapi masih juga gagal.

Apakah punca kegagalan tersebut? Ramai yang menyalahkan
perniagaan tersebut dan beranggapan ianya kurang sesuai, sama
seperti saya satu ketika dulu. Sering bertukar-tukar bisnes
untuk berjaya didalam dunia internet marketing.

Tetapi setelah mengkaji menggunakan konsep 7 habits highly effectif
people, Dr Stephen R Covey, saya mula menyenaraikan nama nama
orang yang hebat didalam dunia merketing. Saya mengkaji lebih
kurang 10 nama orang yang hebat termasuk Robert Kiyosaki,
Tissa, tim sibert dan berbgai lagi nama yang hebat. Mengapa
orang hebat ini menjadi hebat?

Cara mudah untuk mengkaji kehebatan mereka adalah dengan
memerhatikan kesamaan mereka. Pada akhir kajian saya, saya
dapati mereka ini mempunyai 3 sifat yang sama dan menguasainya.

3 Sifat Internet Marketer yang berkesan.

1. Mereka tahu membuat website mereka sendiri.
2. Mereka mempunyai autoresponder dan mahir menggunakan email kempen.
3. Mereka menggunakan konsep PERCUMA untuk marketing mereka.

Waktu saya didalam kegelapan didalam dunia internet, sering
mencuba dan sering gagal. Saya berhenti sejenak. Dimana
silapnya cara saya. Sudah berbagai produk dan program saya
sertai dan cuba jual secara online tetapi tak pernah berjaya,
duit pun habis, cari downline tak pernah nak dapat, akhirnya
berbalik juga buat bisnes secara offline. Ada lah untung sedikit,
tetapi apa bila dikira pula masa yang habis, duit yang habis
pergi meeting sana sini, memang tak berbaloi. Penat !!! Buat
bisnes offline.
________________________________________________________

Bila saya bertapa dan mengkaji 3 sifat IM yang berkesan ini,
baru saya sedar yang saya selama ini telah mengikuti formula
yang salah. Saya mula belajar membina website, saya mula
belajar menggunakan autoresponder sendiri, belajar menulis
email kempen sendiri, belajar buat website percuma sendiri
dan mula sebarkan di dalam beberapa yahoo group.

Keputusannya AutoMLMAnda meletup, FreeSchool website meletup
diluar negara, AutoMLMAnda dikenali hingga ke Indonesia,
Singapura dan Brunei dan mendapat sambutan menggalakkan di
Malaysia. Pendapatan secara online naik secara mendadak.
Pendapatan tak masuk akal, berganda-ganda berbanding semasa
saya menjadi manager kilang dahulu.

Sekarang baru saya akui memang benar dan terbukti ianya benar
bila saya menjalankan bisnes affiliate autoersponder.
Disamping memahirkan tentang email kempen, saya juga menjana
pendapatan yang dikira lumayan hanya dengan autoresponder.

Saya mula tersenyum sendiri, memang sah, jika anda sudah
memahirkan ketiga-tiga sifat tersebut, duit akan datang sendiri.
Anda sudah tidak boleh mengelak lagi, anda terpaksa ambil
duit dari internet walaupun anda sudah tidak mahu lagi.
Anda makan, duit masuk, anda tidur duit masuk, anda ke tandas,
duit masuk, anda bercuti duit masuk, anda tak buat kerja
pun duit masuk. Baru saya tahu itulah hasilnya penat lelah dahulu.

________________________________________________________

Untuk belajar membuat website anda perlukan webhosting,
tanpa webhosting tiada website, webhosting adalah tempat
untuk menyiarkan website anda kepada umum, kalau tiada
webhosting website anda tidak akan masuk kedalam internet.
Webhosting company tumbuh macam cendawan selepas hujan,
dan salah satunya adalah GDI, dan saya memilih GDI kerana
ia ada pilihan membuat affiliate. Jadi sambil belajar buat
website dan memerlukan webhosting, sambil2 tu boleh promote
affiliate GDI, kalau ada orang join dapat gak hasil.
Tetapi kalau tiada affiliate pun saya MESTI menyewa tapak
webhosting kalau tidak website saya tak masuk dalam internet.

Jadi pesan saya kepada semua, jika anda benar2 ingin menjana
pendapatan melalui online,

belajar buat website sendiri,
belajar buat website sendiri,
belajar buat website sendiri,
belajar buat website sendiri,
belajar buat website sendiri,
belajar buat website sendiri,
belajar buat website sendiri,

barulah anda mendapat kunci pertama untuk berjaya dalam
online. Jika tidak anda hanya akan jadi pengikut setiap
masa.99.99% Saya pasti anda tidak akan berjaya. Walau apa
pun perniagaan online yang anda ceburi anda tidak akan
berjaya kalau anda tidak tahu buat website sendiri.

Tetapi jika anda sudah menguasai 3 ilmu diatas, apa
pun juga perniagaan online yang anda ceburi anda akan berjaya.
Janganlah nak uji lagi formula ini kerana saya mengujinya
dengan jerit perih, tak cukup tidur berbulan2 dan bila dah
mengetahuinya saya berikan kepada anda secara percuma. Saya
tak kisah jika anda sewa webhosting selain GDI, atau
autoresponder selain trafficwave, saya tak kisah jika anda
bukan datang dari group saya, tapi nasihat ini khas untuk
fithry supaya tidak mencontohi orang yang tidak berjaya.
Kerana setiap kesilapan memerlukan $$ untuk menebusnya.
________________________________________________________

Selepas anda sudah pandai membuat website sendiri, belajarlah
menggunakan autoresponder. Terutama membuat landing page
dan yang paling penting membuat email kempen. Jika anda
hanya tahu buat website tetapi tidak menggunakan autoresponder
dan tidak mempunyai email kempen sendiri, anda tidak akan
kemana. Usaha pertama anda akan sia-sia. Autoresponder adalah
alat untuk mengumpulkan pengikut, tanpa mereka anda tidak
kemana. Tanpa website dan autoresponder anda hanya jadi pengikut
kepada orang yang hebat ini. Pengikut tidak akan berjaya.

Saya ada terjumpa seorang yang menjual barangan Jusmate5 dengan
website sendiri dan autoresponder sendiri. Dia menjana
pendapatan lima angka walaupun baru beberapa bulan menyertainya.
Dia mendapat keuntungan dari Jusmate5 itu sendiri, dari komisyen
GDI dan komisyen autoresponder. Kiri kanan depan belakang
dia menjana income. Dan dia memang dah tak kerja sekarang ini.
Nak kerja apa lagi, tiap2 bulan berbelas ribu pendapatannya.

Saya juga ada menjumpai downline saya di GDI yang mendapat
pendapatan lebih 30 ribu setiap bulan dengan perniagaan
Vemma, dan dai menggunakan webhosting GDI, jadi dalam masa
yang sama dia juga menjana pendapatan vemma, gdi dan trafficwave.

________________________________________________________

1) Untuk memiliki website anda perlukan webhosting kompani,
anda boleh sewa mana2 webhosting kompani, tetapi jika tiada
saya galakkan sewa di GDI kerana mereka ada affiliate.

2) Untuk menggunakan sistem autoresponder anda kena melanggan
dengan mana2 kompani yang menawarkan sistem tersebut, jika
masih tiada saya galakkan anda gunakan perkhidmatan
trafficwave kerana mereka juga ada pilihan affiliate.

Ingatlah pesanan ini, anda perlu ada kedua-duanya, jika anda
boleh dapatkan percuma ditempat lain, sila gunakan. Tetapi
jangan tinggalkan. Mahirkan kedua2 bidang ini, saya yakin
anda tidak akan menyesal.

Ramai yang melakukan kesilapan kerana terpengaruh dengan ajakan
menyertai GDI anda akan mendapat pulangan lumayan. Tidak!
Itu tidak betul. Anda tidak boleh kaya dengan menyertai GDI,
anda tidak boleh kaya dengan menyertai Trafficwave.

Anda akan kaya, anda akan mendapat pendapatan lumayan sekiranya
anda

1) tahu buat website sendiri yang asas,
2) Anda tahu menggunakan email kempen sebaik mungkin
3) dan anda tahu mempromosikan landing page anda dengan konsep PERCUMA.

Selagi anda tidak menumpukan kepada tiga perkara diatas,
apa yang anda lakukan hanyalah membazirkan duit.

Saya melarang KERAS anda menyertai GDI kerana inginkan
pendapatan lumayan, saya melarang anda menyertai trafficwave
kerana inginkan keuntungan yang tinggi, kerana saya tak
mahu anda bazirkan duit anda, kalau dah masuk elok cancelkan
kerana anda pasti tak akan dapat apa yang dihajatkan dengan
cara itu. 100% PASTI.

Tetapi saya galakkan jika anda menyertai GDI kerana inginkan
webhosting untuk menyiarkan website anda,untuk berlatih
membuat website sendiri, saya galakkan anda
memiliki autoresponder dengan trafficwave atau mana2 kompany
yang lain kerana ingin membina email kempen sendiri bagi
menarik pelanggan membeli barangan anda, mempelajari email
kempen yang macamana boleh menarik orang ramai, email kempen
yang macamana boleh memikat orang membeli barangan kita.

kerana bagi saya keduanya wajib dalam bidang internet marketing.
UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT TENTANG ASAS DALAM MEMBINA WEBSITE SENDIRI ANDA BOLEHLAH KLIK LINK BERIKUT>>PERCUMA!!!
>>>http://www.worldbizz.ws
>>>http://www.gdi2u.com/index.php?id=haad
>>>http://www.trafficwave.net/members/haad/affiliate.html

HashimAdnan
0145091094
Ip Pengirim: 60.48.68.211

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA