.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Tuesday, August 24, 2010

SIAPA DAFTAR DULU DIA DIATAS..!100% PERCUMA..ADAKAH IANYA PERCUMA SELAMANYA..?

Nama: suhaimimarzuki
Email: suhaimimarzuki@yahoo.com.my
Website: http://www.websitetester.biz/index.php?lang=en&ref=d8743e0ad4ee3453ddb8d802be7d0a32
Tajuk: SIAPA DAFTAR DULU DIA DIATAS..!100% PERCUMA..ADAKAH IANYA PERCUMA SELAMANYA..?
Iklan: MARI KITA BERSAMA-SAMA BUAT DUIT ONLINE
TIDAK PERLU BAYAR DAFTAR PERCUMA TETAPI BUKAN PERCUMA SELAMANYA DAN AMBIL KESEMPATAN SEMENTARA PENDAFTARAN PERCUMA.TIDAK PERLU JUAL BARANG,TIDAK PERLU CARI ORANG.SELEPAS ANDA MENDAFTAR DAN LIHAT DUIT MENGALIR KE AKAUN ANDA SETIAP KALI ADA ORANG BARU YANG MENDAFTAR SELEPAS ANDA WALAUPUN BUKAN DARI REFLINK PERIBADI ANDA.BAGAIMANA.?ANDA TENTUKAN SENDIRI KEHIDUPAN ANDA..!SELAMAT MAJU DAN SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DIDUNIA INI.SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN..!

http://www.websitetester.biz/index.php?lang=en&ref=d8743e0ad4ee3453ddb8d802be7d0a32

Dari meja AMR Pengurusan

Dear Situs Tester,

3 minggu yang lalu, projek kami pergi dalam talian dan sejak itu, sebuah Website yang baru Tester berdaftar sekitar setiap 20 minit! Saat ini ada sekitar 105.000 penguji berdaftar dari lebih dari 100 negara sampai saat ini (per 2010/07/02). Kami menyambut anda semua dan terima kasih untuk bergabung dengan pasukan AMR.

Dengan bantuan anda, datang September 1, kita akan rangkaian laman-tester yang terbesar di dunia!

Sejak awal, kami telah mempunyai beribu-ribu panggilan / soalan yang tidak mungkin untuk menjawab secara individu. Di bawah ini anda akan menemui jawapan bagi soalan yang paling sering diajukan:

1. Adakah Alpha Market Research, Inc (AMR) syarikat yang berdaftar?

AMR berdiri dan berdaftar di Negara Bahagian Nevada (AS). AMR berfokus pada pemasaran dan penyelidikan bagi syarikat yang menggunakan internet untuk mempromosikan produk / perkhidmatan.

2. Bagaimana AMR pampasan tester website?

Kami ingin mengkompensasi penguji laman web kami dengan cepat dan mudah dengan wang yang telah mereka dapatkan dan kerana tidak ada satu sistem bayaran tunggal yang mudah diterima di seluruh dunia, kita harus memutuskan mana yang paling efisien dan berkesan (contohnya, PayPal, Alert bayar, dll). Oleh kerana itu, kami meminta anda untuk aktif berpartisipasi dalam survei kami, di mana anda dijemput untuk memaklumkan kami tahu apa pilihan kaedah pertama anda adalah untuk menerima bayaran.

Sila ke www.websitetester.biz / payment.htm dan biarkan kami tahu secepat mungkin.

3. Kapan kerja ujian pertama website ditawarkan?

Projek ini masih dalam pre-launch sampai 8-31. Mulai 9-1, proses tawaran kerja akan bermula. Bergantung pada tempat tester yang tinggal, bahasa, kelompok usia dan bidang bunga, ia akan mengambil beberapa hari sebelum anda benar-benar menerima tawaran kerja pertama anda. Adalah penting bahawa semua penguji cek member area peribadi mereka sekurang-kurangnya sekali per hari supaya mereka tidak ketinggalan pekerjaan / kehilangan potensi pendapatan!

4. Apakah benar-benar ada banyak syarikat yang ingin memiliki laman web mereka diuji?

Setiap hari kami menerima pertanyaan-pertanyaan dari syarikat yang berminat mempunyai laman mereka diuji dan banyak yang hanya siap dan menunggu kami untuk memberikan apa yang mereka inginkan. Mulai tarikh 1 Ogos, pasukan jualan kami akan menghubungi syarikat yang berminat, untuk lebih benar-benar hadir perkhidmatan kami yang unik dan mempersiapkan kesempatan bagi anda untuk mendapatkan pendapatan bulanan yang konsisten.

Karena banyak permintaan dari calon pelanggan, kita sedang mencari untuk mengisi posisi sebagai berikut jualan tambahan untuk melengkapkan pasukan kami:

- Country Manager / Pengurus Negara

Sebagai Negara atau Negara Manager, kerja anda akan menanggapi semua soalan syarikat di negara / negara dan untuk mengembangkan perniagaan baru sedapat mungkin di kawasan anda.

Klik di sini untuk butiran

Sekutu Perunding Pengurusan -

Kami juga mencipta Program Afiliasi Pemasaran untuk pelanggan syarikat kami dan sebagai Perunding Pengurusan Afiliasi, pelanggan anda akan menjadi perusahaan yang ingin meningkatkan perniagaan mereka dan anda akan menunjukkan kepada mereka bagaimana kita boleh membantu mereka mendapatkan lebih banyak pelanggan sebagai sekutu pemasaran kami mempromosikan mereka produk / perkhidmatan atas dasar komisyen.

Klik di sini untuk butiran


http://www.websitetester.biz/index.php?lang=en&ref=d8743e0ad4ee3453ddb8d802be7d0a32

Dengan anda Sukses di Mind,

Anda AMR Pengurusan
Ip Pengirim: 115.135.29.206

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA