.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Friday, December 24, 2010

Nikah Thailand | Kahwin Lagi | Nikah Siam | kahwin Lari

Nama: Ridzwan
Email: nikahsiam@sukasamasuka.net
Website: http://nikah-siam.sukasamasuka.net
Tajuk: Nikah Thailand | Kahwin Lagi | Nikah Siam | kahwin Lari
Iklan: Tempat terbaik untuk nikah Thailand ialah di Songkhla dimana semua sijil dan surat pengesahan dapat diterima pada hari yang sama. Tak perlu menunggu berhari-hari untuk surat pengesahan. Tak perlu bermalam. Tak perlu bayar harga yang tinggi. Dan kami boleh uruskan semuanya.

Bila nikah di Songkhla, pasangan bukan saja akan dapat surat nikah dan surat pengesahan nikah dari Majlis Agama Islam Songkhla, tetapi juga surat pengesahan nikah dari Konsulat Malaysia di Songkhla, yang ditujukan kepada Pejabat Agama di Malaysia. Cuma satu Konsulat Malaysia di Selatan Thailand, iaitu di Songkhla. Tak ada Konsulat Malaysia di Yala, Narathiwat, Satun atau mana-mana wilayah Selatan Thailand yang lain. Cuma di Songkhla.

Surat Pengesahan Nikah dari Konsulat Malaysia ni penting dalam proses pendaftaran nikah di Malaysia nanti. Dan kalau hakim mahkamah syariah minta surat Konsulat ini, tapi tak ada, maka pasangan akan terpaksa ke Songkhla kemudian nanti untuk mendapatkannya. Jadi, permudahkan urusan - dapatkannya sebaik selepas akad nikah, supaya tak menyusahkan diri sendiri terpaksa ke Songkhla pula kemudian nanti.

Tiga wilayah Selatan Thailand menghadapi rusuhan oleh golongan pemisah Islam sejak hampir seratus tahun dulu, dan tak ada tanda2 rusuhan itu akan berakhir. Wilayah-wilayah ini adalah Yala, Narathiwat dan Pattani. Setiap hari, ada saja laporan bom meletup dalamn tiga wilayah ini. Tidak kurang dari 50 bom meletup dalam setiap wilayah ini dalam sebulan.

Sebaliknya, Songkhla tidak terlibat dengan golongan pemisah ini. Oleh itu, Songkhla tersangat aman dan selamat untuk dijadikan tempat nikah di Thailand.
Ip Pengirim: 60.53.1.83

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA