.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Wednesday, June 15, 2011

Beli Buku Terpakai Dengan Harga Tinggi

Nama: shamizu
Email: progresif_mail@yahoo.com
Website: http://shafizums.blogspot.com
Tajuk: Beli Buku Terpakai Dengan Harga Tinggi
Iklan: *: Assalamualaikum,

Saya tengah mencari buku-buku terpakai. Buku yang saya cari :
- Buku Agama
- Novel Melayu
- Buku Motivasi
- Buku Bisnes
- Buku panduan melakukan sesuatu. Cth. Tips menjadi penulis bestseller.
* Buku lain termasuk majalah saya tidak ambil.
Saya ambil harga borong/pukal dengan harga tinggi. RM2-RM5 sebiji.

Jika sesiapa ada buku terpakai yang dah tak guna, bolehlah bagi kat saya. Saya area Gombak, KL.
Emel saya : progresif_mail@yahoo.com
Tel : 0129243462

Terima kasih.
Ip Pengirim: 203.82.82.101

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA