.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Tuesday, June 12, 2012

Potensi Pendapatan 5 Angka Sebulan

Nama: maiza aliah
Email: budakitm@gmail.com
Website: http://jtlnetwork.com?r=maizza
Tajuk: Potensi Pendapatan 5 Angka Sebulan
Iklan: Salam, ni nak kongsi peluang buat duit ngan awak ni. Boleh dapat lebih RM70,000 sebulan otomatik, paling2 tak pun boleh dapat extra RM300 sebulan...

Berikut adalah mesej dari Zack, salah seorang yang telah berjaya:

Terima kasih JTL Network, buat pertama kali saya dapat duit pertama saya melalui perniagaan Internet.

Mula mula saya tidak percaya yang saya boleh berjaya dalam program ni, maklum la, bukan pandai sangat IT pun. Banyak kali dah terkena sebelum-sebelum ni... Ni pun cuba-cuba nasib aje sebab ada kompeni, contact pun ada respon... Masa join mula-mula tu dok pikir kalau dapat extra RM20 ke RM30 ke pun dah cukup bagus.

Tapi betul lah orang tua-tua kata, tuah ayam nampak kat kaki, tuah saya join JTL Network:) Modal kecil, tapi pick up bagus, keja pun senang yang amat. Baru 2 minggu je join program ini, duit terus-menerus mengalir masuk kat akaun saya..

Minggu lepas dapat RM200, minggu sebelum tu RM120 camtu... Minggu depan target nak pulun abis, try dapatkan maksimum tiap-tiap hari...

Zack, Segamat



Kalau minat, gi ke http://www.jtlnetwork.com/?r=maizza atau contact saya. Jom kita sama2 buat duit k:)
Ip Pengirim: 210.186.225.29

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA