.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Sunday, August 5, 2012

PRESTASI KERETA ANDA SEMAKIN KURANG?

Nama: Zack Poweeer
Email: bgacspower@gmail.com
Website:
Tajuk: PRESTASI KERETA ANDA SEMAKIN KURANG?
Iklan: Salam rakan2.
saya nie dari pomen(mekanik) tapi dah pencen sebab dah tangan bersih :-) saya nak berkongsi dengan anda,boleh? kalu xnak xpe,cume jangan menyesal bile ape yang saye bgtau adalah realiti yg anda semua lalui.

bila dah sampai waktu tukar minyak hitam, kita biasa tukar minyak hitam, oil filter, plug dan kalu ade duit lebih tukar iar filter,btol x? ramai org x ingat nak tukar minyak gear box kannn?? itu salah satu kereta anda xpikap macam kereta anda baru beli,kan? so,tukar la minyak gear box.

yang kedua, bateri. haaa... mesti ramai sekarang guna free maintainance kan? kenapa? sebab mekanik kate senang,xyah risau air kering,btol x? kalu saya kate free maintainance tu pakai air, kome(anda) percaye tak? haa... ramai org xpaham how to used battery free maintaince. (fewit,bi la plak) saya dah buat uji kaji dan dpat keputusan dan rumusan. ini adalah fakta. bateri baru tak kire free maintainance @ basah mempunyai volt 14.2 dan keatas. x caye, gi tanye kedai bateri. suruh tauke check,pakai meter check bateri. ha.... jangan takut dengan tauke,die pun makan nasi,xmakan daging manusie. hahahaha..

yang jadi masalahnye ialah kalu bateri xde, kereta kite hidup x? kalu hidup bagitau aku. meh kite tengok. jadi bile power bateri kurang,kereta pun jadi susah nak start, rase xde pikap, rase aircond pun xsejuk, lampu pun jadi malap, kadang2 mentol asyik terbakar aje,kan?? sebab bateri tu nyawa kereta bro... so, sape nak fight fakta? meh,saye xkisah.. skarang kereta makin canggih kan? kereta sekarang kalu bateri kurang 12.8V,comfirm xleh nak start. xcaye? cubela kereta estima korang tu.. kereta wish,honda accord pujaan korang,nak2 insight tu. hahahaha.. habiss la duit nak beli bateri baru tiap2 tahun.1 bateri maintainance pun dah RM168 kan? saya kan mekanik...

so,macam mane nak bagi bateri tu tahan lame? baru beli x sampai setahun dah weeak? ramai pasang GROUND CABLE. itu pun salah satu cara untuk bagi bateri mengalir dengan baik. saya ada jumpa barang baru, namanye B-Gacs Power. ia alat voltage stabilizer. raizin, i-charge dan serupa dengannya same x? ha, itu semuanya betul,diorang tak tipu,cume xefektif SEPENUHNYA. BUKTI, CUBA LIHAT http://www.facebook.com/BgacsPower. disana,anda dapat lihat lab test dan dynotest. ini dilakukan oleh pihak professional. memang berbeza. bukan saya nak kutuk, tapi ini telah diuji keberkesanan. barang ini juga ada kelebihannya. bateri anda akan dapat semaksimum kuasa,kereta saya cume wira jer, tapi volt die 14.2Volt. xpercaye?? jom kite test tengok,nak? kalu betol,anda blanje saye. kalu saye salah,saye blanje 2 kali yang anda blanje saye.

so,saya mintak maaf kalu kata2 saye nie tersinggung hati anda tapi saya cuma nak kongsi benda yang baik. saya sebagai eksekutif pasaran alat ini menawarkan kepada anda yang membaca artikel ini iaitu DISKAUN 10%,PENGHANTARAN PERCUMA,MONEY BACK WARANTY 30 DAYS, HAAA.. ENGKAU ADE? BARANG INI ADE WARANTY 366DAYS. HEHEHE. SAPE NAK,SILA SMS 012-9452765(ZALI). TAIP BGACS (cc enjin anda) dan hantar. saya akan secepat mungkin membalas sms anda. sekian,terima kasih.
Ip Pengirim: 120.140.31.240

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA