.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Saturday, September 22, 2012

ORANG ISLAM HARUS KAYA

Nama: nizam
Email: future_zam@yahoo.com
Website: http://ll.my/mhn
Tajuk: ORANG ISLAM HARUS KAYA
Iklan: PROGRAM BANTU MEMBANTU SESAMA ISLAM. MODAL HANYA RM10. NIAT KERANA ALLAH S.W.T. MARILAH kita sama-sama bantu membantu diantara satu sama lain demi untuk merealisasikan impian kita bersama. Bila anda memberi sedikit sumbangan anda akan terima juga sumbangan dari orang lain dan jangan lupa untuk memberi kepada yang memerlukan.

Setiap kebajikan yang kita hulurkan kepada yang memerlukan akan dibalas dengan berpuluh-puluh kali ganda termasuklah sedekah yang kita hulurkan kepada yang memerlukan. Dengan ikhlasnya anda menghulurkan sedikit sumbangan iaitu sebanyak RM10 sekali sahaja seumur hiduP anda, INSYAALLAH Allah akan membalasnya hingga beratus-ratus ribu ringgit dalam masa beberapa bulan sahaja serta kehidupan kita akan diberkati didunia dan akhirat.

Mencuba nasib sambil mendekatkan diri dengan Allah s.w.t percayalah jika kita iklhlas. INSYAALLAH. Disamping mendapat pahala, anda juga mendapat duit yang tak disangka-sangka. JANGAN SERTAI PROGRAM INI SEBELUM ANDA BENAR-BENAR IKHLAS UNTUK MEMBERI SEDIKIT SUMBANGAN KERANA TIADA PAKSAAN UNTUK ANDA MELIBATKAN DIRI DALAM PROGRAM INI.
klik disini =======> http://ll.my/mhn
http://ll.my/mhn
http://ll.my/mhn
Ip Pengirim: 180.73.26.124

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA