.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Wednesday, September 12, 2012

SAP Menjana Pendapatan Internet Secara Automatik

Nama: Yuspaizal
Email: izalbro87@gmail.com
Website: http://rm99.ibct.my/766
Tajuk: SAP Menjana Pendapatan Internet Secara Automatik
Iklan: Jom Buat Duit Kaw kaaw!!! buka kedai buku online dengan SAP(Sistem Automatik Promosi)

1.Benda ni set up auto macam robot fb, dan tolong promote kat kita walupun dimana saja kita berada... orang klik daftar kita dapat duit komisen....senang kan.

2.SAP ni bukan skim cepat kaya....tapi kita ni sebenarnya agen penjual buku ebook!! Ebook ni spesial dia, bayar sekali tu jer untuk beli...tapi boleh di jual berkali2.......lagi satu...dalam sap, bayaran rm 99 tu sebenarnya aqad kepada belian ebook yang sebenarnya berharga rm 450 (ada dalam resit).....so kita sebenarnya beli pun dengan harga murah dah.....tak ada bentuk penindasan. Bayar mahal nak jual punyalah susah.......

3..Konsep SAP- kalau masih tak faham SAPs
Secara asasnya, Sistem SAP ini modus operandinya sebiji seperti supermarket hypermarket yang besar seperti JUSCO,TESCO,MID VALLEY dan lain-lain. Dalam Hypermarket tersebut anda akan lihat pelbagai kedai atau shop lot. Merujuk kepada sistem SAP tadi, "Link" yang diberi kepada ahli SAP itu dianggap sebagai Hypermarket yang besar, apabila pelanggan klik masuk ke dalam link tersebut, mereka akan lihat pelbagai promosi pakej yang disediakan oleh SAP. Maka dengan ini, anda bolehlah menganggap promosi pakej tadi mewakili Pakej RM 20 –RM99. Menjadi tugas penjual sesuatu kedai terbabit menarik pelanggan untuk membeli produk yang disediakan.

Jom kempen daftar sekarang....

http://rm99.ibct.my/766
Ip Pengirim: 60.53.111.74

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA