.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Monday, October 15, 2012

PELUANG PERNIAGAAN BELIAN RETAILS/BORONG

Nama: SALIHA AINNAA BINTI ABDUL HALIM
Email: ainnaabiz@yahoo.com
Website: www.facebook.com/maritzamughnicollections
Tajuk: PELUANG PERNIAGAAN BELIAN RETAILS/BORONG
Iklan: Assalamualaikum w.b.t / salam sejahtera..

Kerja sambilan/full time dari kedai/rumah/pejabat/kelas, menjual/borong tudung trend terkini,travel telekung,travel sejadah,aksesori,perfume dll. kpd kawan2 sekelas/sepejabat/saudara mara.

Tidak memerlukan modal yang tinggi.

Saya sendiri kakitangan kerajaan,menjual/jual borong secara online dan di pejabat di semenanjung juga sabah sarawak..nak kaya cepat memang tak delah..tapi puas dan nampak hasilnya. InsyaALLAH.

Kalau buat part time macam saya,pulangan memang memberansangkan. Ini kan pulak kalau full time duduk dekat rumah. Sebab barang yang dijual bukan barang KEHENDAK tapi KEPERLUAN(telekung,sejadah,tudung dsb.)

RM10.00 pun dah boleh start bisnes. Contoh beli Mini perfume harga saya tawar RM 7. Jual RM10, dapat untung RM3. Nampak sikit je untung kan? Tapi jangan tamak....yang sikit tu lah yang kita hargai selalunya.. Kalau nak untong cepat,senang je..letak modal tinggi2..tapi risiko la kalau barang tak jalan.. Jadi saya cadangkan,mula secara kecilan.. Jangan tamak + tak sabar..

Beli secara borong dengan saya barang yang dikehendaki,jual dengan harga runcit.cube dulu.kalau boleh jalan baru beli lagi.

Tudung dan mini perfume paling fast selling lebih2 lagi pada kawan2.

Harga borong semua boleh runding.

Nak tengok contoh barang2 yang boleh anda niagakan dan beli/borong,boleh visit www.facebook.com/maritzamughnicollections atau www.2mcollections.blogspot.com (PERHATIAN!!! harga yang dipaparkan adalah harga runcit,bukan harga borong) atau hubungi saya untuk pertanyaan lanjut ainnaa (013-6180028) atau email saje pertanyaan ke ainnaabiz@yahoo.com.

P/S : Kalau selepas terima email ini anda tak berminat untuk mencuba peluang perniagaan seperti ini,tak apa. Tapi saya nasihatkan kepada semua terutama yang sedang sangat memerlukan peluang perniagaan/pekerjaan, janganlah terlalu percaya pada pelaburan yang kita tak nampak jalan kerjanya,maksud saya seperti dapat duit tanpa modal..kaya tanpa bekerja..tu semua tak wujud..kalau tak ada usaha,Allah tak kan tolong kita..ok..tc..regards, ainnaa. salam. tq
Ip Pengirim: 113.210.98.13

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA