.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Saturday, December 28, 2013

Petua Murah Rezeki

Nama: Nik Ahmad Fariq
Email: sales.akofena@gmail.com
Website:
Tajuk: Petua Murah Rezeki
Iklan: BETULKAN CARA MENDAPAT REZEKI!

Setiap hari ramai yg berlumba-lumba menceburi bidang perniagaan kerana keuntungan & jaminan pulangan yg dijanjikan, sesuai dengan darjatnya yg merupakan 9/10 dari sumber rezeki,

Dalam menghadapi persaingan yg tinggi dalam bisness, apa yg perlu kita lakukan utk terus maju & kekal bersaing? Bagaimana utk memastikan rezeki semakin bertambah sesuai dengan usaha gigih yg dilakukan?

Di sini saya ingin kongsikan rahsia & kesilapan kita dalam memahami konsep rezeki. Sesungguhnya, MENCARI REZEKI itu lebih sukar berbanding MENJEMPUT REZEKI! Percayalah, dengan cara & pendekatan yg betul, bisness anda akan lebih maju, rezeki bertambah dan diberkati.

Menurut Fathuri Salehuddin, penulis buku Mudahnya Menjemput Rezeki (berasal dari P.Puteh, Kelantan), terdapat 10 kaedah yg perlu di amalkan jika kita benar-benar ingin perolehi rezeki yg tidak disangka-sangka.

Untuk menghormati penulisan beliau, langkah pertama untuk anda memahami lebih lanjut RAHSIA JEMPUT REZEKI, dapatkan buku beliau yg berharga hanya RM24 di sini: http://goo.gl/5PYZn4 . JIka anda mencari kejayaan sebenar, adalah satu kerugian jika anda terlepas membaca & menyelami rahsia yg dikongsikan oleh penulis ini.

Klik disini untuk pembelian: http://goo.gl/5PYZn4
Ip Pengirim: 1.9.97.196

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA