.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Thursday, October 15, 2009

Apakah RAHSIA TARIKH LAHIR Anda ??

Nama: Suhadi Sahari Email: suhadiblogiklan@gmail.com Tajuk Iklan: Apakah RAHSIA TARIKH LAHIR Anda ?? URL Address: http://www.mytarikhlahir.com/index.php?ref=suhadisahari Isi Iklan: Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Berikan saya TarikhLahir anda dan dalam masa 5 minit, saya akan dapat menghuraikan kekuatan, kelemahan dan potensi kekayaan anda. Saya juga dapat menghuraikan tentang pekerjaan dan perniagaan yang paling sesuai, kedua sesuai, sesuai, kurang sesuai dan tidak sesuai untuk anda.

Ilmu dan pengetahuan yang unik ini, sudah lama digunakan untuk mengkaji dan melaksanakan perancangan sebuah kehidupan yang CEMERLANG, penuh dengan KEJAYAAN dan KEKAYAAN anda mulai hari ini.

Kaedah Rahsia Tarikh Kelahiran (RTK) adalah berdasarkan kajian (research) tentang kelakuan dan perbuatan manusia. Ianya adalah salah satu cabang dalam kajian sains metafizik, yang telah dilakukan berkurun-kurun lamanya. Jika anda perhatikan, pakar-pakar motivasi yang ada di Malaysia juga ada mengaitkan RTK di dalam sesi motivasi mereka.

Kaedah ini juga dapat membantu anda untuk menganalisa kekuatan, kelemahan dan potensi diri disamping memahami tindak tanduk dan perangai suami atau isteri anda, anak-anak, ibu bapa, adik-beradik, saudara mara,bos-bos, staf-staf, business partner ataupun sesiapa sahaja yang di sekeliling anda.

"Saya bukanlah seorang yg arif tentang ilmu metafizik dan bukan juga orang yg suka mengkaji tentangnya. Tapi saya suka mengkaji tentang diri saya. Kekuatan, kelemahan, peluang dan juga ancaman. Melalui itu, saya dpt merangka stratergi2 untuk membina kejayaan demi kejayaan.

TAHNIAH abg long, ebook PANDUAN LENGKAP TARIKH LAHIR memenuhi keperluan diri saya. Melaluinya, bukan saja saya dapat mengkaji diri sendiri malah dapat mengkaji diri orang sekeliling saya. Senanglah saya nak handle sesiapa sahaja!.

Saya x mengenali siapa itu abg long, tapi saya rasa dia begitu dekat dengan saya. Senang cite, saya anggap dia sebagai MENTOR saya, kerana setiap kali saya memerlukan seseorang, saya ada dia untuk naikkan semangat saya yg kadang2 boleh patah. BUKAN SENANG NAK SENANG. Banyak onak duri untuk kita capai 'KEBEBASAN KEWANGAN'.

So, saya rasa, membeli ebook bukanlah satu pembaziran. Ia adalah satu ILMU. Tak rugi kalau kita membuat pelaburan untuk mendapatkan ILMU. ANYWAY, jgn lepas kan peluang ini… dapatkan segera ebook ini. ANDA TIDAK RUGI MEMILIKINYA, malah anda akan rasa tidak cukup dan mahu lebih lagi… SELAMAT MELANGGAN

Shida, Jengka, Pahang

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA