.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Friday, April 30, 2010

menjana wang dengan Sistem Dapat Duit Mudah Online

Nama: kamar
Email: kamarmajid@yahoo.com
Website: http://ana1967.com
Tajuk: menjana wang dengan Sistem Dapat Duit Mudah Online
Iklan: Anda akan memiliki:
1.Laman web sendiri siap tersedia untuk anda.
2.Laman web dilengkapi Sistem Autoresponder
3.Dilengkapi dengan Sistem Affiliate
4.Percuma Domain dan Hosting setahun

SISTEM AUTORESPONDER

Laman web baru anda akan dibina dan dilengkapi dengan Sistem Autoresponder. Sistem autoresponder berfungsi menghantar email bersiri kepada prospek anda setiap hari 24 jam walaupun anda sedang tidur. Anda tidak perlu pening kepala membina sendiri laman web ini. Kami akan siapkan laman web lengkap tanpa perlu anda belajar apa-apa tentang html dan coding yang sukar. Semuanya sudah tersedia.

SISTEM AFFILIATE

Laman web anda akan dilengkapi dengan sistem affiliate. Sistem Affiliate membantu anda mempromosikan laman web anda dengan usaha yang paling minimum. Sistem ini akan siap dipasang tanpa anda perlu belajar bagaimana memasangnya.

Menerusi pemasangan system affiliate ke dalam laman web jualan, anda sebenarnya membuka peluang perniagaan kepada pengguna internet terutama sekali kenalan – kenalan online anda untuk membantu dalam aktiviti promosi produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan.

Pengguna yang mendaftar sebagai agen affiliate anda akan menerima satu link promosi yang akan mengandungi nombor ID yang akan membawa identiti mereka sewaktu aktiviti promosi dilakukan.


Seterusnya apabila pengguna internet yang melayari ke laman web anda menerusi link agen affiliate tersebut membuat pembelian, maka agen affiliate akan diberikan komisyen.

Sebagai seorang pengusaha, penggunaan program affiliate adalah perkara yang SANGAT menguntungkan kerana:

1. Anda tidak perlu bersusah payah melakukan promosi
2. Pihak kami akan menguruskan tempahan pelanggan anda
3. Segala aktiviti pemasaran/promosi dilakukan oleh agen affiliate anda

Cuba anda bayangkan sekiranya anda memiliki 500 agen affiliate yang bekerja mempromosikan laman web anda setiap hari... sudah tentulah hasil penjualan produk akan meningkat kerana aktiviti pemasaran dijalankan dengan meluas!

Pihak kami akan menguruskan PEMBAYARAN KOMISEN kepada agen affiliate anda yang berjaya membuat jualan. Anda hanya menunggu dan melihat wang masuk ke akaun anda sahaja. Pendapatan anda adalah terus ke akaun bank anda tanpa melalui pihak kami.


http://ana1967.com
Ip Pengirim: 115.132.68.82

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA