.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Friday, May 14, 2010

join percuma tanpa 1 sen modal pun, anda mungkin tak percaya bukan??

Nama: Madi
Email: trata75@gmail.com
Website: http://madi215.blogspot.com/2010/05/join-percuma-tanpa-1-sen-modal-pun-anda.html
Tajuk: join percuma tanpa 1 sen modal pun, anda mungkin tak percaya bukan??
Iklan: Jom kita join ramai-ramai….!!!!
Ini betul-betul percuma 100%. Tiada modal sesen pun.
Apa-apa hal pun sila baca sampai habis……!!!

Saya telah mendapat satu Rahsia networking percuma dan menakjubkan yg baru diterima dari sesorang, dan beliau juga menerima program ini drp sesaorang dari luar negara. Tanpa bayar pada Gold Membership, Tanpa Credit card.
Tanpa perlu upgrade untuk jadi ahli.

Hanya mendaftar secara percuma 100%. Di link saya:
http://www.geostring.com/?1143408
http://www.geostring.com/en/?1143408

Anda akan mendapat $10 terus ke akaun anda. TAK PERCAYA???. Sign up dulu baru tahu…

Memang betul…dan memang ada….!!! Selepas saya daftar secara percuma kemudian sign in, saya dapati $10 sudah ada dalam akaun saya. Sekarang saya akan promosikan link website sebanyak mungkin untuk mendapatkan apa yg dijanjikan iaitu jana pendapatan secara percuma dr setiap orang yang saya taja dan juga drp ahli-ahli yg ditaja oleh ahli-ahli di bawah hingga ke level 10.
Saya tak kenal siapa anda dan anda juga tak kenal siapa saya. Tapi atas dasar berkerjasama (lagi pun ianya percuma) marilah kita bersama merealisasikannya. Saya hanya ingin menebus kembali dana yang telah banyak hilang selama bergelumang dgn bisnes direct selling samada secara online mahu pun offline. Harap anda tidak lepaskan peluang untuk buat duit tanpa sebarang modal sementara ianya masih panas dan benar-benar berbayar. Jangan lepaskan peluang sebelum orang lain mendahului anda atau sebelum prospek terlepas ke tangan orang lain. Daftar di link saya ini dan dapatkan USD10 secara percuma dalam akaun anda. Sebarkan pada kawan-kawan..INGAT 100% percuma tak perlu keluarkan wang satu sen pun…
Nampaknya program ini seakan-akan "klik dapat duit" Cuma yg bezanya ialah ia tidak mengenakan sebarang bayaran untuk jadi ahli sebaliknya diberikan pula ganjaran percuma USD10, dan utk dapatkan bayaran berterusan kita hanya diminta sebarkan link url kita melalui email ke seluruh dunia dan bila ada ahli yg join kita diberikan ganjaran. Satu lagi yang menriknya ialah, ia menjanjikan pendapatan drp level-level di bawah sehingga level 10. Ini bermakna jika setiap kita menaja 3 hingga 5 orang atau lebih, akan membolehkan kita mendapat income berterusan sehingga 10 level.
Hasil drp mana yg membolehkan syt mampu membayar kpd ahli-ahli yg mendaftar percuma ? Sebenarnya ini adalah strategik syt untuk menarik seramai mungkin pengunjung kpd laman blognya. Drp ratusan ribu atau mugkin jutaan ahli drp seluruh dunia yg mendaftar tentu ada diantara mereka yg akan meletakkan iklan berbayar bagi tujuan promosi produk mereka pada laman blognya. Drp situ syt.mendapatkan hasilnya. Dan seandainya ada diantara ahli-ahli yang kita taja terus dan ahli-ahli yg lahir drp downline kita mengiklankan produk mereka di blog tersebut, maka kita akan mendapat ganjarannya hingga ke level 8.

Selepas mendaftar anda akan diberikan link untuk tujuan membuat promosi

http://www.geostring.com/?1143408

nota* Anda tak perlu mengarang lain-lain ayat untuk tujuan promosi. Saya izinkan anda untuk copy and paste apa yg telah saya tulis ini untuk tujuan promosi link anda. Cuma anda perlu tukar drp link url saya kpd link anda dan bolehlah membuat ubah suai pada mana-mana yg anda fikirkan perlu.

Website :

http://www.geostring.com/?1143408&madi215
Ip Pengirim: 203.82.92.16

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA