.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Sunday, May 9, 2010

Kahwin Nikah Lari Poligami Wali Hakim Thailand Siam Thai

Nama: Mohd Helmi
Email: xxelmyda@gmail.com
Website: http://kahwinlari.blogspot.com
Tajuk: Kahwin Nikah Lari Poligami Wali Hakim Thailand Siam Thai
Iklan: Urusan Perkahwinan Pernikahan Yang Sah Di Selatan Thailand Siam Thai

As'kum

Sy ingin menawarkan perkhidmatan nikah kahwin dlm masa 1 jam shj yg dibuat di Pejabat Majlis Agama Wilayah Yala. Nikah tidak dibuat di rumah perseorangan, kadi, kedai makan ataupun masjid utk mengelakkan nikah yg tidak sah dr segi syarak (Nikah Sindiket).

Hanya 5 minit perjalanan dr pintu sempadan Malaysia. Kawasan ini aman dan tenteram, tiada pergaduhan, peperangan atau pengeboman. Dlm 14 wilayah di selatan Thailand hanya daerah Betong tiada lgsg peristiwa yg tidak diingini. Kita masih boleh mendengar pembunuhan dan pengeboman di Songhkla dan Golok.

Sijil Nikah dikeluarkan oleh Pejabat Agama Wilayah Yala. Perkahwinan ini adalah Sah disisi Agama dan diterima utk diperakui di Malaysia. Semua urusan dibuat di dlm Pejabat Agama dan semua maklumat penting akan disertakan. Pasangan jg boleh membawa ahli keluarga dan rakan bersama. Tidak lupa jg bergambar di Pejabat Agama bersama Kadi dan Saksi.

Saya telah membawa lebih dari 100 pasangan tanpa ada masalah utk mendaftarkan pernikahan di Malaysia. Wilayah Yala amat kurang Nikah Sindiket. 60%-70% nikah yg dibuat di dalam wilayah Songhkla, Pattani & Narathiwat tidak sah dr segi syarak. Kadi di wilayah Yala terdiri drpd tokoh terkenal seperti Doktor, Pengetua Sekolah, Tuan Guru, Dato, Senator dan Saksi nikah adalah Pegawai Majlis Agama.

Kenderaan akan disediakan dr exit Tol Lebuhraya Utara-Selatan PLUS Kuala Kangsar/Pulau Pinang/Pengkalan Hulu. Sijil Nikah akan terus diserahkan sejurus selesai akad & surat pengesahan dlm masa 7 hari. Jika bertolak 8am dr Kuala Kangsar, 11am semua urusan telah pn selesai. Ini akan memudahkan pasangan yg mempunyai masa yg terhad.

Saya akan menguruskan segala urusan dr mula hingga selesai, bkn melalui pihak ketiga atau agen.

Diharap tawaran ini dpt menyelesaikan masalah tuan/puan.

Maklumat lanjut sila email elmyda@gmail.com. Urusan & Pertanyaan call no 0175955633.

Terima Kasih.
Ip Pengirim: 115.135.154.154

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA