.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Sunday, July 25, 2010

REVOLUSI BARU DUNIA PERNIAGAAN...!!!! TANPA MODAL!!!!

Nama: uzair87
Email: mohduzair87@gmail.com
Website: http://www.exclusivemails.net/pages/index.php?refid=uzair87
Tajuk: REVOLUSI BARU DUNIA PERNIAGAAN...!!!! TANPA MODAL!!!!
Iklan: Salam..Dan Selamat Sejahtera..Semasa anda sibuk melayan facebook,blog,website,luangkanlah masa anda untuk menambah pendapatan....Disini saya ingin memperkenalkan satu program yg mampu memberi duit kpd anda....Yang Pastinya..FREE..!!! X payah bayar satu senpun..

I want to tell you about great site I found. They pay me to read e-mail,
visit web sites and much more. It's free to join and easy to sign up! CLICK THIS
LINK TO VISIT : http://www.exclusivemails.net/pages/index.php?refid=uzair87

Ada program yang sangat menarik buat anda yang
ingin menambah RM…modal nya RM0.00 atau FREE. Program ini sangat mudah dijalankan oleh siapa pun!

Cuma klik iklan dan baca e-mail, kita dibayar USD100 kalau dikira dalam RM sekitar RM 350 / e-mail dan yang lebih hebat lagi lepas Daftar (sign up) terus dapat $50.00 BRoooo..dlm USD tuuu..!!! Selanjutnya setelah earnings (Pendapatan ) mencapai PAY OUT USD20,000 atau sekitar RM70,000.00 (USD1.00 =
RM3.50), anda akan dibayar/transfer melalui : Alertpay, c-gold,Check, e-Gold,Liberty Reserve, Moneybookers, MoneyGram, PayPal, Pecunix, PerfectMoney,
WesternUnion (ikut pilihan anda).

NO SCAM......... !!!!!!!!

KENAPA ANDA DIBAYAR?

Bayangkan kita daftar di salah satu WEB @ chanel TV swasta USA , dimana pendapatan TV ini dari para pemasang iklan. Untuk menarik para pemasang iklan,
chanel TV tersebut harus mempunyai rating yang bagus dengan penonton yang sangat-sangat ramai. Rating tersebut dilihat dari jumlah member
yang bergabung dan aktif menyebarkan iklan itu keseluruh dunia. Semakin besar rating mereka maka web tersebut semakin bernilai jual tinggi untuk para pemasang iklan.
Jadi kesimpulannya, kita dibayar mahal untuk setiap klik iklan!

Dengan Modal KESABARAN Dan RAJIN.. Yakinlah !!! Usaha Anda Akan BERHASIL..

TIPS YANG PERLU...HANYA...

- Satu Nama
- Satu E-mail
- Satu Account..Dan..
- Satu IP (Internet Protokol ),
Ertinya, anda tidak dibenarkan sama sekali
membuat lebih dari satu nama, email & account dalam satu IP.

Langkah-langkah yang harus anda lakukan untuk mendaftar :

1. Klik link (URL ) ini :

http://www.exclusivemails.net/pages/index.php?refid=admin1

2. Anda akan masuk ke web yang
anda klik, Pilih menu 'Register' => 'Become an Affiliate' dan masukan E-mail anda ( email yang sah ) dan klik Continue

3. Setelah beberapa saat..cek Email anda dan klik link ( URL ) nya untuk memulai Register

4. Anda akan diminta untuk mengisi data yang benar seperti dlm Kad Pengenalan Diri (KPD,pasport
dsb), kerana data inilah yang akan dipakai untuk Payout ( Pembayaran komisen Anda ).

5. Untuk ruang 'Refferal' pastikan sudah terisi: uzair87 (jika belum terisi,anda boleh taip sendiri: uzair87

6. Untuk ruang 'Select categories of interests to you' tandakan semua pilihan kerana lebih banyak iklan yang anda terima maka lebih banyak pula bonus akan masuk ke akaun anda .


7. Untuk 'Payment Method' pilih WESTERN UNION (Payment account ID tu x payah isi..Jenis transfer duit yang tiada ribet dan tidak perlu punya account ).

8. Usahakan luangkan waktu untuk log in dan membuka menu 'Earning' pada member area anda tiap hari, kerana ada iklan yang perlu anda klik pada menu 'Paid To click', juga di 'Inbox' nya 3 hari sekali ada iklan yang harus anda klik, karena di 'Inbox' komisenya lumayan dan berganda.


9. Setelah anda meng-klik salah satu banner iklan tadi, anda akan terhubung dengan web-site lain pada jendela baru yang didalamnya ada
sebuah alamat URL (huruf warna biru), lalu klik alamat tersebut, dan anda akan terhubung kembali ke web-lain. Periksa seluruh area layer hingga ke bahagian bawah untuk melihat apakah terdapat kode yang harus dimasukkan (Utk memastikan anda bukan robot..pilihan ini tidak selalu tersedia). Klik pilihan angka yang
sesuai pada kode yang ada, dan.... tunggu sampai muncul tulisan yang ada di kiri sebelah atasberubah menjadi 'Your account has been credited..Thank You!'(Tunggu dlm masa lbh kurang 1 min atau lbh). Setelah selesai anda boleh menutup tetingkap tersebut dan kembali ke 'Members Area' untuk memeriksa account anda..Cubalah masuk lagi dengan mengklik 'Transaction'. Angka wang anda pasti bertambah! Bila suatu saat banner-banner iklan itu tidak ada, maka tunggulah di lain waktu, sekiranya banner-banner iklan itu akan muncul lagi, dan kliklah. Banner-banner baru biasanya akan muncul lagi setelah 12 jam.

Selain itu anda juga akan mendapatkan USD dari bonus email yang daftar di bawah rangkaian anda . Lihat pada bagian ' Inbox' di area 'EARNING'. Jika disitu terdapat keterangan adanya sejumlah e-mail baru yang masuk, klik ' Inbox'. Selanjutnya tandakan right di check box terus klik alamat/url email tersebut. Anda akan terhubung dengan sebuah tetingkap baru sebagaimana penjelasan di atas. Setelah proses perolehan bonus selesai, hapuskan email tadi dengan meng-klik tombol 'Delete' dan kembali masuk ke 'Transaction'. Lihat nilai wang anda, wow.. bertambah lagi..!!!

10. Anda juga akan mendapatkan bonus tambahan lagi jika promosikan cara ini kepada orang lain, tentu dengan alamat refferal (URL) anda Sendiri. Untuk mengetahui alamat refferal Anda, klik 'Refferal Center' dimenu 'Refferals'. Gunakan alamat refferal yang telah berisi URL refferal anda itu untuk
membuat promosi. Setiap seorang yang mendaftar sebagai member baru berdasarkan refferal anda, akan menambah pendapatan Anda. Gunakan mailing list, email, atau iklan-iklan percuma yang ada di internet untuk melakukan promosi.

11. Semakin anda bijak mempromosi maka Earnings (Pendapatan) anda akan cepat memenuhi syarat Pay Out $20,000.
Tanpa mempromosi pun anda tetap juga mencapai Pay Out, asalkan rajin klik baner iklan tersebut.

12. Setelah earnings anda mencukupi $20,000 sila request/memohon untuk payout nya dengan meng klik Redemption, maka akan terbuka 4 katagori yang akan di redemp .Oleh kerana keanggotaan anda daftar free...pilih yang Free Member.


13. Tunggu balasan email yang di E-mailkan kepada anda yang akan berisi :

- NamaSi pengirim
- Nama yang berhak menerimanya
- Kode MTCN ( Money Transfer Controll Number )

14. Kalau sudah dapat pada Tahap 13....anda print butir-butir tersebut dan terus bawa ke mana-mana Bank yang ada layanan Western Union nya..(Tunjuk jer kertas yang anda print tu..)

15. Pihak bank akan memastikan betul ke tidak untuk pengesahan data tersebut milik anda (maka seharusnya semasa mendaftar sila gunakan nama sebenar anda mengikut Kad Pengenalan / Passport atau dokumen pengenalan diri anda).

16. Nahh..Anda telah menjadi Jutawan Sekarang...mudahkan..??..... tapi jangan lupa keluar zakat yea !!!!hehe...Supaya Berkat...SELAMAT MENCUBA..!!!

" JANGAN BUANG MASA BRO…JOIN SEKARANG JUGA !!!
U BELIEVE IT OR NOT...JUST DO IT..huhh..!!!! "
SIGN UP- FREE !!!!!!!


KLIK DISINI :

http://www.exclusivemails.net/pages/index.php?refid=uzair87
Ip Pengirim: 203.82.66.202

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA