.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Thursday, August 18, 2011

bisnes tanpa modal !!!! peluang mencari duit raya !!

Nama: iraza
Email: eyrafarani@yahoo.com
Website: http://www.GaharuPerfumes.com/iraza
Tajuk: bisnes tanpa modal !!!! peluang mencari duit raya !!
Iklan: JOM JADI KAYA……!
*Bukan mimpi…
*Bukan imaginasi budak hingusan..
*Bukan iklaneka kerja sampingan di rumah..peluang menambah pendapatan di rumah..BASI !! semua tu dah basi..
Berkali aku terpikat dengan iklan seperti itu..Berpuluh,Beratus…pelaburan menjadi abu..BOHONG!!sampai hari ini aku benci membaca iklaneka seperti itu…

Masalahnya…
*aku tak suka kerja makan gaji..
*aku tak suka di arah itu ini.
*aku tak suka kerja luar rumah..
So..!! aku nak jadi apa??
Nak cari duit macam mana??
Ngaji tak tinggi…kelulusan memang la tak de..harta aku Cuma ini…LAPTOP !! Setiap hari..siang malam..aku mengadapnya.

Akhirnya aku temui titik permulaan.
On The Way nak jadi kaya..dan akhirnya hari ini aku mampu tersenyum lebar..
Nak tau apa yang aku buat??
Jom join aku dalam gaharu perfumes..
Pendaftarn korang percuma..mendaftar je korang dah dapat RM10 dalam e-wallet korang…
Buang duit sikit RM60..Korang akan dapat gaharu perfumes..guna sendiri..bukan nak suruh jual pun.
Lepas tu perah la otak sikit..Buat macam aku..Promote lah…bukan nak suruh jual perfume..Cuma cari downline…..!!
Ingat seorang downline anda di bayar RM10..Bayangkan kalau downline anda sampai seribu orang..Tak ke RM10,000 senang-senang dalam tangan…Kalau setiap downline korang ada downline mereka sendiri..Korang akan dapat jugak habuan..Kalau sampai 10 Ribu orang downline diorang,korang akan dapat seorang RM5..Tak ke RM50,000 jadinya………Cuma mengadap & perah otak kat LAPTOP ja…So sekarang tukar pepatah …BUKAN SUSAH NAK SUSAH..TAPI CUKUP SENANG NAK SENANG…

INGAT KORANG AKAN DAPAT RM10 TU JE.KALAU KORANG CUMA MENDAFTAR..TAPI TAK BUAT PELABURAN RM60 UNTUK DAPATKAN GAHARU PERFUMES..TAK FAHAM ?? CHATING DENGAN AKU LA SENANG…TANYA APA YANG KORANG TAK FAHAM..OK

NIE EMAIL AKU – eyrafariani@yahoo.com
NO TELEFON – 014-2430391 , 014-2521519
WEBSITE AKU - http://www.GaharuPerfumes.com/iraza

OWN BOSS…IRAZA..
Ip Pengirim: 113.211.200.100

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA