.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Friday, August 26, 2011

KAHWIN SIAM NIKAH SIAM POLIGAMI SIAM WALI KADI SIAM SEMPADAN THAILAND

Nama: Mohd Helmi
Email: edsham5150@yahoo.com
Website: http://kahwinlari.blogspot.com
Tajuk: KAHWIN SIAM NIKAH SIAM POLIGAMI SIAM WALI KADI SIAM SEMPADAN THAILAND
Iklan: KAHWIN SIAM NIKAH SIAM POLIGAMI SIAM WALI KADI SIAM SEMPADAN THAILAND

As salam,

Sy menawarkan khidmat nikah, kahwin, poligami, wali hakim dlm masa 1 jam shj yg dibuat di Pejabat Majlis Agama Wilayah Yala Cawangan Betong. Kwsn ini aman & tenteram tanpa sebarang perintah darurat. Tiada ancaman banjir seperti di Songhkla & Narathiwat. Penduduk di sini jg masih menggunakan bahasa Melayu & Ringgit Malaysia dlm urusan seharian.

Hanya Negeri Yala mempunyai Pejabat Agama yg trletak 5 minit perjalanan dr Kompleks Imigresen (5 minit shj dr sempadan Malaysia). Jgn percaya dgn kenyataan dr pihak tidak bertanggungjwb krn semua nikah yg dibuat dlm Pej Agama adalah sah & diiktiraf. Ini telah disahkan oleh Pejabat Agama di Malaysia & di Thailand.

70% nikah yg dibuat di Songhkla & Narathiwat tidak sah dr segi syarak. Saya telah membawa lbh dr 100 psgn tanpa sebarang masalah utk mendaftarkan perkahwinan di Malaysia. Kadi Wilayah Yala trdiri drpd tokoh terkenal seperti Doktor, Pengetua Sekolah, Wakil Rakyat, Dato, Senator, Tuan Guru dan Pegawai Majlis Agama akan menjadi saksi nikah. Sijil Nikah yg asli akan terus diserahkan slps akad.

Tiada masalah utk daftar di Malaysia krn semua dokumen yg berkaitan akan dibekalkan. Pegawai Agama di sana jg sedia dtg ke Malaysia bg membantu urusan daftar nikah psgn. Elakkan bernikah di tempat awam seperti rumah kadi, masjid, hotel, dll krn psgn berisiko ditipu oleh Sindiket Nikah yg tidak diiktiraf. Tidak sah nikah jika akad dibuat dlm Malaysia oleh kadi dr Thailand.

Kenderaan disediakan dr Tol Kuala Kangsar Lebuhraya PLUS/Pulau Pinang/Gerik/Pengkalan Hulu.

Saya sendiri menguruskan segala urusan hingga selesai, bkn melalui pihak ketiga atau agen.

Sila email elmyda@gmail.com atau call 0175955633 utk info lanjut.

Terima Kasih.
Ip Pengirim: 60.52.38.44

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA