.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Wednesday, August 24, 2011

Mesin Heat Press Berkualiti - MesinCetak.my

Nama: MesinCetak
Email: 1mesincetak@gmail.com
Website: http://www.mesincetak.my
Tajuk: Mesin Heat Press Berkualiti - MesinCetak.my
Iklan: Pernahkah anda terfikir urusan perniagaan anda akan menjadi semudah ini? Kami mempunyai jawapan untuk persoalan itu. Produk yang cuba dipasarkan ini mampu membuatkan anda tersenyum puas dengan hasilnya. Produk ini sangat bagus dan kini harganya jauh lebih rendah sehingga membuatkan anda mampu memilikinya.

Inilah yang anda perlukan, Mesin Cetak Serbaguna 6-in-1 Heat Press. Mesin ini menjanjikan kualiti yang sangat memuaskan dalam tempoh masa yang tidak dijangka. Kepakaran khusus tidak diperlukan untuk menghasilkan produk yang memuaskan hati, ianya cukup lengkap dengan bantuan mesin ini sahaja. Mesin ini berupaya mencetak baju dan pelbagai jenis cenderahati seperti mug, topi, beg, jubin seramik dan mousepad. Bermula secara kecil-kecilan, pulangannya adalah sangat lumayan.

Mesin cetak serbaguna ini merupakan satu-satunya penyelesaian berkos rendah bagi anda yang ingin memulakan perniagaan cetakan baju dan pelbagai jenis cenderahati samada secara separuh masa atau sepenuh masa. Dengan bantuan mesin serbaguna ini, urusan mencetak boleh dilakukan ketika berada di rumah, pejabat, kiosk, ekspo, kolej dan sebagainya. Pendek kata, anda tidak memerlukan ruang yang besar atau tempat yang khusus untuk melakukannya. Jaminan diberi bahawa mesin serbaguna ini adalah yang terbaik.

Peluang perniagaan yang anda impikan boleh dimulakan serta merta sebaik anda membeli mesin cetak serbaguna ini. Ia merupakan perniagaan yang tidak tepu dan peluang terbuka luas untuk semua orang yang berminat. Alat ini juga jauh lebih murah dan menjimatkan jika hendak dibandingkan dengan mesin pencetakan industri yang lain. Anda boleh mencetak baju dan pelbagai jenis cenderahati di ruang kerja dengan selesa dan segera boleh menyimpannya setelah tugas mencetak selesai.

Maklumat lanjut, sila layari: http://www.mesincetak.my atau hubungi: 017-7136554 (En Hafez), 013-6102971 (En Faizal), 019-6942887 (En Lutfi), 013-6063393 (En Nasz), 06-6775992 (Pejabat)
Ip Pengirim: 116.197.1.73

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA