.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Thursday, January 31, 2013

Pusat Rawatan Islam di Malaysia

Nama: zul
Email: hakimihilmi80@gmail.com
Website:
Tajuk: Pusat Rawatan Islam di Malaysia
Iklan: Salam Semua,

Saya tergerak hati untuk mengiklankan perkhdmatan ini sebagai tanda terima kasih kepada yang mengubat dan Syukur kehadrat illahi diatas kesembuhan yang diberikan.Saya tahu ramai lagi diluar sana yang masih tercari2 tempat untuk berubat sepertimana apa yang telah saya alami.Ini adalah pusat rawatan islam yang telah saya kunjungi untuk mendapat rawatan. Semoga dikurniakan kesembuhan oleh Allah.

1.Pusat rawatan Islam NZ
ust.Nizam-0133370809 – Hubungi slps zohor
Ditempat ini kanak2 dilarang dibawa kecuali pesakit spya tidak menggangu proses pengubatan dan pesakit lain. Pesan Ustz tersbut.
lot 2585,jln salleh,meru
41050,klang, Selangor

2.Pusat Rawatan p.Nasir
p.Nasir - 0108855329 - Johor

Kita hanya berikhtiar, pemberi kesembuhan hanyalah milik Allah SWT.Alhamdullilah Saya sendiri yang pergi berubat disana diberi kesembuhan oleh Allah.
Ip Pengirim: 175.139.215.155

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA