.

.

SAHABAT FREE-NI (IKLAN PERCUMA):

Thursday, February 28, 2013

**NAK PINJAMAN???KELULUSAN MUDAH & PANTAS CALL/SMS 012-6140456 (zura)

Nama: zura
Email: spc_1971@yahoo.com
Website: www.pinjamanbumiputera.com
Tajuk: **NAK PINJAMAN???KELULUSAN MUDAH & PANTAS CALL/SMS 012-6140456 (zura)
Iklan: Kami menyediakan PINJAMAN PERIBADI kepada semua kakitangan kerajaan dan swasta . Tanpa penjamin dan tiada cagaran (TUNAI SEGERA). Kelulusan segera dalam tempoh 20 minit.

TERBUKA KEPADA PEKERJA SWASTA /KERAJAAN (KECUALI POLIS/TENTERA)/ PENCEN/SOCSO GAJI DI BAYAR MELALUI BANK. KHAS BAGI YANG MENETAP DAN BEKERJA DI KUALA LUMPUR DAN SELANGOR SAHAJA.

Berminat? (UNTUK PERSONAL LOAN SEGERA SAHAJA)
Sila bawa dokumen;-
1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) Buku bank yang telah dikemaskini atau 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Surat pengesahan jawatan @EA Form (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bill Elektrik/Air yang terkini

Hubungi kami untuk temujanji ;-
Zura : 012 6140456 @ layari www.pinjamanbumiputera.com

Atau Sila Datang terus ke Pejabat kami berjumpa dengan pegawai kami;
INNORIBU RESOURCES SDN.BHD,
LOT 4.48,4TH FLOOR,
WISMA CENTRAL,
JLN AMPANG,
50450 KUALA LUMPUR.
11.30am--4.30pm

PROMOSI KAMI ADALAH YANG TERBAIK!!!!!!!!

KAMI BUKAN ALONG/CETI HARAM TETAPI PEMBERI PINJAMAN WANG BERLESEN YANG SAH DAN DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN PERUMAHAN & KERAJAAN TEMPATAN DI BAWAH AKTA PEMBERI PINJAMAN 1951.
Ip Pengirim: 210.186.132.217

6 comments:

  1. Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Jika dalam apa-apa masalah kewangan atau memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Jika anda membayar bil-bil atau hutang untuk menyelesaikan, atau adakah saya memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan ia sukar bank-bank tempatan / modal mencari untuk mendapatkan gadai janji daripada institusi kewangan yang lain? Adakah anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab, jika anda suka,

    * Pinjaman Kenderaan
    * Pinjaman Harta Tanah
    * Pinjaman Perniagaan
    * Lain-lain Pinjaman
    * Kredit
    * MasterCard

    Sila hubungi kami melalui e-mel: Saya Theresaloancompany@gmail.com
    Nota: Pinjaman menyediakan kadar faedah tahunan sebanyak hanya 2%. Harap anda akan diberi kredit dalam mana-mana negara di dunia harus kediaman.

    Apa-apa keperluan pelanggan, kami perlu menyediakan maklumat berikut untuk membuka fail pemprosesan pinjaman.

    1. NAMA PENUH: ...............................
    2. ALAMAT: .............................. .. ...
    3. KERJA: .....................
    4. NEGERI: ........................
    5. SYARAT: ........................ ..
    6. Bandar: ...........................
    7. SEX: ............................
    8. Umur ........................... ..
    9. BILANGAN TELEFON BIMBIT: ............ ..
    10. BILANGAN KREDIT DIKEHENDAKI: ..........
    Pendapatan 11.Monthly ..................
    12.DURATION daripada: ..................... ..
    13. PINJAMAN TUJUAN ...............

    Terima kasih atas kerjasama anda
    Theresa SYARIKAT PINJAMAN
    ALAMAT E-MEL: Saya Theresaloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hello semua,
    Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Encik Osman Loan Firm untuk jumlah pinjaman perniagaan sebanyak $ 250,000, Kemudian saya diberitahu tentang langkah meluluskan jumlah pinjaman saya diminta, selepas mengambil risiko sekali lagi kerana saya begitu banyak terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan untuk kejutan terbesar saya, jumlah pinjaman dikreditkan ke akaun bank saya dalam tempoh 24 jam perbankan tanpa sebarang tekanan untuk mendapatkan pinjaman saya. Saya terkejut kerana saya mula jatuh mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman & anda berada di mana-mana negara, saya akan memberi nasihat boleh menghubungi Encik Osman Loan Firm melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

    BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
    Nama pertama......
    Nama tengah.....
    2) Jenis Kelamin: .........
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .........
    4) Tempoh Pinjaman: .........
    5) Negara: .........
    6) Alamat Rumah: .........
    7) Nombor Telefon: .........
    8) Alamat e-mel ..........
    9) Pendapatan Bulanan: .....................
    10) Pekerjaan: ...........................
    11) Yang tapak adakah anda di sini tentang kami .....................
    Terima kasih dan salam mesra.
    Derek Email osmanloanserves@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Hello, nama saya Siti Aminah dari Indonesia, sila Saya mencadangkan semua orang di sini perlu berhati-hati, kerana terdapat banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih orang-orang yang sebenar di syarikat pinjaman palsu. Saya telah scammed oleh 4 pemberi pinjaman pinjaman yang berbeza, saya kehilangan wang yang banyak kerana saya mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat daripada seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman pinjaman asal dan sebuah syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya sebanyak 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang daripada 24 jam Tanpa sebarang tekanan dan pada Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya amat terkejut apabila menyemak akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman saya diminta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa apa-apa kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan daripada ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda percaya Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat berguna dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda mesti mengira diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda ingin membuat pinjaman bank, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat hubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu orang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete
  4. hello nama saya Andrea Florence Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman dari perusahaan pinjaman Alden Moore saya sedang mencari pinjaman kredit untuk dapat mendirikan sebuah perusahaan tekstil, saya memiliki mesin beberapa alat dan pengetahuan tetapi saya memerlukan mesin lain dan tempat kerana saya tidak mempunyai ruang fizikal untuk menjalankan syarikat yang saya perlukan kira-kira $ 1000000. jadi saya nampak kesaksian Lady tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari syarikat pinjaman Alden Moore di internet. jadi saya hantar mereka melalui E-mel yang diberikannya di aldenmooresloan333@gmail.com. pinjaman saya telah diluluskan dan dipindahkan ke akaun bank saya dalam tempoh dua hari dari permohonan saya. saya dengan senang hati memaklumkan kepada orang ramai bahawa saya kini pemilik perniagaan sepenuh masa dan saya gembira kerana saya mendapat pinjaman saya dari sebuah syarikat pinjaman yang boleh dipercayai dan amanah dan saya mahu sesiapa sahaja yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Alden Moore Loan syarikat di alamat e-mel mereka di: aldenmooresloan333@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Nama saya adalah Masitah Ayob seorang warganegara Malaysia yang mendapat bantuan kewangan daripada syarikat pinjaman Puan Rossa Stanley, Setiap hari ada kisah bantuan kewangan kepada orang miskin di seluruh dunia saya membaca cerita ini dan hanya mengambil lulus dengan pemikiran bahawa ia tidak boleh Sebenarnya sehingga saya mendapat pemeriksaan pada kakak saya Redzuan binti Sarina dan ini seperti mimpi ketika dia menyambung saya ke rumah kewangan halus ini bernama syarikat pinjaman rossa stanley yang berpusat di California, Amerika Syarikat. jadi saya memutuskan untuk mencuba dengan menghubungi mereka di hegoolpline pelanggan +12133153118 atau e-mel di rossastanleyloancompany@gmail.com dan saya memohon pinjaman sebanyak Rm 150,000.00 dan seperti itu sebelum saya tahu selepas pengesahan dokumen saya pinjaman saya mendapat diluluskan dan dipindahkan kepada akaun Citibank saya dan hari ini saya penguji Puan Rossa Stanley memberi nasihat pinjaman kepada semua orang di sini tidak terjejas dengan menghubungi syarikat pinjaman yang salah, dan bukannya langsung ke rossatanleyloancompany kerana kadar faedahnya adalah yang terbaik di mana saja di 2% pada tempoh maksimum 10 tahun supaya panggilan atau menulis e-mel dan permintaan kewangan anda akan diberikan jika anda mempunyai sebarang soalan atau fee ragu-ragu untuk menghubungi atau menulis saya di +60113091951 atau email masitahayobbinti@gmail.com terima kasih dan Tetap selamat

    ReplyDelete

  6. email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete




WEBSITE IKLAN PERCUMA